עמל התורה

לצמוח מתוך אמונה

אודותינו

מסגרת 'עמל התורה' בראשות הרה"ג דוב רוזמן שליט"א ובנשיאות הגאון הגדול ר' ישראל גנס הוקמה לפני כעשור, והיא מהחלוצות בתחום החינוך לנוער ישיבתי מתמודד בגילאי ישיבה קטנה. המוסד ממוקם בקו התפר שבין שכונת בית וגן לקרית יובל בירושלים, ולומדים בו כיום קרוב למאה תלמידים.

ב'עמל התורה' אנו שמים דגש על רמה תורנית גבוהה לצד לימודים והכשרה מקצועית המותאמת לאורח החיים החרדי. תכנית הלימודים ב'עמל התורה' כוללת לימוד ישיבתי במקביל ללימודי חול ברמה גבוהה, הכשרה מקצועית והגשה של התלמידים למבחני בגרות.

התוכנית בנויה כך שהיא מציידת כל תלמיד ב"ארגז כלים" שישמש אותו לאחר שנות הלימוד בעמל התורה, בין אם הוא ימשיך לישיבה גדולה כפי שעושים רוב הבוגרים - ובין אם יבחר במסגרת משלבת.

צוות עמל התורה חם, קשוב ואוהב, ומלווה כל תלמיד באופן אישי בשנות הלימודים וגם לאחריהם. אנחנו דוגלים בקשר רציף ובלתי אמצעי בין הצוות לתלמידים, כמפתח להצלחתם וצמיחתם הרוחנית, החברתית והערכית.

הרב ישראל גנס
נשיא

הרב דוב רוזמן
יו״ר ומנהל

השליחות שלנו

מתוך אמונה בחשיבות של חינוך בלתי מתפשר לחיי תורה, והבנה כי קיימים נערים שמתקשים לספוג את החינוך הזה במסגרת ישיבתית קלאסית, הקמנו את 'עמל
התורה' על מנת להעניק לנערים הללו מעטפת חינוכית וערכית מותאמת.

על ידי יחס חם וליווי אישי של כל תלמיד, תוך גילוי וטיפוח הכשרונות השונים הגלומים בו,
אנו יוצקים בתלמידים שלנו תשתית ערכית ותורנית יציבה שמלווה אותם במעלה הדרך.

אנו מאמינים כי בכל תלמיד טמונים כוחות, כשרונות ויכולות אינסופיים, כאשר השליחות שלנו היא לסייע לתלמידים להוציא אותם מהכוח אל הפועל.

ב'עמל התורה' אנו נותנים דגש על לימודי קודש, תוך מתן עזרה פרטנית לתלמידים מתקשים ולבעלי פערים לימודיים, בשעות הצהריים לומדים אצלינו לתעודה טכנולוגית ולתעודת בגרות מלאה, בנוסף, אנו מפעילים חוגי העשרה לתלמידים: חינוך גופני, מכונאות רכב, נגרות ועוד.

ב'עמל התורה' יש צוות תורני חינוכי שיש לו את היכולת המקצועית להגיע לכל תלמיד ותלמיד, באהבה ובמסירות, כמו"כ ישנם אנשי מקצוע: צוות מתגברים, סייעים, יועצים  ועובדים סוציאלים אשר עושים ימים כלילות להצלחת תלמידינו בהווה ובעבר.

מאות הבוגרים ועשרות התלמידים שלנו הם עדות ניצחת ומפוארת להצלחה הגדולה שלנו בס"ד במשימה הגדולה שנטלנו על עצמנו. אנחנו מלווים אותם גם בשנים לאחר שנות הלימודים, ונותנים להם עזרה בלימודים והכוונה להמשך.

גלריית פעילות